Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η παράσταση (χρώματα)




Και δεν είναι; το κόκκινο μέσα στη νύχτα
το μπλε; βασιλεία στο λαμπρό φως
ολόκορμες λαμπάδες κεριά αναμμένα
όρια των περάτων θαλασσών. Πλεύσεις;
Δεν είναι;
      ανώφελο στο φως να κολυμπάνε;
αστέρια. Ας είναι…μέρα ρωτάμε κι απαντάμε
μέρα νύχτα. Αβρότερα ρόδων, ένα μόνο απάγγελμα    
η σιγή και ο θρόμβος των φύλλων.
         Το κόκκινο η νύχτα
έχοντας πλέον φτάσει πρωινό, γαλάζια θάλασσα το πρωινό
έχουμε ακόμη τα χέρια λεπίδες στο φως λευκές αγνές ελπίδες

Σκέψεις. Ανεξίτηλα χρώματα. Ακατέργαστα δεσμά τιμωρίας
ενόχων στα τάρταρα του πως. Κόκκινο στο σκοτάδι
και μπλε στο φως. Σύσφιξη και συνένωση επί ενός
εικοσιτετραώρου.
      Η απομάκρυνση από τη σχέση τους
μας παραδίδει το μωβ κι εμείς αποτασσόμαστε  το τέλος
έχοντας ήδη φτάσει στην αρχή. Και δεν είναι; διαδοχή χρωμάτων
στα μεσάνυχτα της καρδιάς; Ακατοίκητοι τόποι μα μηδέν εγκατάλειψη.
θόρυβος σιωπές και καθρέφτες στα μεσάνυχτα της καρδιάς μας
διαδέχονται τρόποι και κερδίζουν ζωές.
                  Ας ψάξει κανείς, ας είναι
μα ας μην ταράξει την ηρεμία των σωμάτων δύο και χρωμάτων πολλών
που μεγεθύνουνε την άνοιξη κι αυτοί όπως τόσοι σίγουροι πως το τέλος
θα τους δικαιώσει

τόσο σίγουροι που κάθε βράδυ προσεύχονται
χρωματίζονται και μονομαχούν.

Χρωματίζονται και μονομαχούν μεσάνυχτα
με τα παράθυρα ανοιχτά στα πέλαγα και την ορχήστρα να παίζει.



    

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΦΥΣΗΞΕ ΒΑΡΔΑΡΗΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΑΡΤΗΣ 2022 : Σημείο Μηδέν, Επιμέλεια Θωμάς Κοροβίνης

  Σημείο Μηδέν (αντιστέκομαι, σημαίνει…)     Αντιστέκομαι, σημαίνει αφήνω τα ποτάμια να κυλίσουν, Αφροδίτης και Βάκχου, Ειρήνης*, Λαγκαδά· Αφήστε τα ποτάμια να μιλήσουν   Σβορώνου, Γλαδστώνος, Πηνειού, Καραολή και Δημητρίου· Δωδεκανήσου, Μοναστηρίου. Μοσκώφ**. Εγνατία και Δικαστηρίων· Αφήστε τα ποτάμια να κυλίσουν   Πλατεία Δημοκρατίας*** και αγάλματος παράταιρου**** Αφήστε τα ποτάμια να μιλήσουν -Ένα σιντριβάνι ως διαθέσιμο δημόσιο, δηλαδή συλλογικό, καθαρό πόσιμο νερό θα ήταν υπέροχα εκεί-   Άφησε τα ποτάμια να κυλίσουν Σκέψου όπως στον έρωτα, σκέψου τι; Για ποιον λόγο είσαι ακόμη όρθιος; Π ο ι ο ς   ε ί ν α ι  ο   σ κ ο π ό ς  σ ο υ;    Τώρα που φύγαν οι λαμαρίνες· Πίκρα. Φόνος. Και πόνος. Και βρώμικες γωνίες εκμετάλλευσης. Ιδρώτας και ανάγκη. Μεγάλη πλατεία.      Α ν τ  ι σ τ έ κ ο μ α ι  σ η μ α ί ν ε ι  α φ ή ν ω   Τα  ποτάμια  να  κυλίσουν, Μέχρι την αρχή, Ω μεταξένια πηγή,   Να. Εκεί·   Κατηφορίζουμε όλοι μ

ΜΙΚΡΕΣ ΟΔΥΣΣΕΙΕΣ Γενί Τζαμί(Πρώην Αρχαιολογικό Μουσείο) - Ο ξένος

  Ο ξένος Ξένος, ξενοφερμένος Ξένος ανάμεσα σε ξένους, σε ξένο τόπο, ξένος. Αναπάντεχα μια σπίθα φωτίζει τον χώρο Ξένιος χώρος· Που περνά και χάνετε. Άνθρωποι και σκιές Γενεές και γενεές Βρίσκουν τον δρόμο τους. για την έκθεση ΜΙΚΡΕΣ ΟΔΥΣΣΕΙΕΣ Γενί Τζαμί(Πρώην Αρχαιολογικό Μουσείο) Απρίλιος 2022 Θεσσαλονίκη

ΜΙΚΡΕΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ 2020 Πουλιά και τραγούδια diastixo.gr Επιμέλεια Αλέξιος Μάινας

Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Η μεγάλη συνάντηση οροθετείται κατά τη σιωπή που συνοδεύει την παρθένα ανταλλαγή ήχων (και στίχων) μέχρι τη βεβαιότητα της επόμενης στροφής. Τα γνωρίζουμε πάντα a posteriori. Τον μεγάλο έρωτα το μοιραίο συμβάν. Kατοχυρώνει το δικαίωμα να εκπλήσσει καθ’ όλη τη διάρκεια της παύσης Ολόκληρη η συλλογή...