Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κάθε φορά που πρέπει να φεύγω

Κάθε φορά που πρέπει να φεύγω, λίγο, για να μ’αγαπάς,
πολύ, είναι θέμα αντοχής,
-no risk

Γιατί είναι εύκολο ν’αγαπάει κανείς,
Ω, στ’αλήθεια τόσο εύκολο ν’αγαπάει κανείς.

Πυροβόλησα τις λέξεις στον αντίθετο τοίχο,
Για να φτάσουν σε σένα, λίγο πολύ,
ίσως, γιατί, ω! τόσο,
μα τόσο εύκολα σ’αγαπάει στ’αλήθεια κανείς.

Να μου λες να μιλώ σε όλους γύρω μου, ν’ακούς εσύ,
Και να φεύγω λίγο μου λες,
κι εσύ «σ’αγαπώ», «πολύ, πολύ»
-λίγο πιο πολύ
Που είναι εύκολο μωρό μου,
τόσο εύκολο ν’αγαπάει κανείς.

Να κάνω πως κοιτάζω τον καθρέφτη,
για να με κοιτάς, κλεφτές ματιές, εσύ.

Να τριγυρίζεις γύρω μου, λίγο λίγο, και πολύ,
Και δήθεν τυχαία, να μ’ακούς που λέω,
«μα,! είναι εύκολο ν’αγαπάει κανείς»
αν είναι να’ρθει, θε να’ρθει...

Κάθε φορά που πρέπει να φεύγω, για να μ’αγαπάς πολύ.


Αθήνα 26.09.010

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΜΙΚΡΕΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΤΟ ΚΟΡΑΛΛΙ τχ 35-26 ΟΚΤ22-ΜΑΡΤ23 Γκρίζες μέρες στον παράδεισο Επιμέλεια Κώστας Χατζηαντωνίου

 

ΜΙΚΡΕΣ ΟΔΥΣΣΕΙΕΣ Γενί Τζαμί(Πρώην Αρχαιολογικό Μουσείο) - Ο ξένος

  Ο ξένος Ξένος, ξενοφερμένος Ξένος ανάμεσα σε ξένους, σε ξένο τόπο, ξένος. Αναπάντεχα μια σπίθα φωτίζει τον χώρο Ξένιος χώρος· Που περνά και χάνετε. Άνθρωποι και σκιές Γενεές και γενεές Βρίσκουν τον δρόμο τους. για την έκθεση ΜΙΚΡΕΣ ΟΔΥΣΣΕΙΕΣ Γενί Τζαμί(Πρώην Αρχαιολογικό Μουσείο) Απρίλιος 2022 Θεσσαλονίκη

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ - Ποίηση & Ξυλομπογιές

Τ TΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ Ποίηση & Ξυλομπογιές Σταυρούλα Α. Γάτσου ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ Νατάσσα Πουλαντζά 4.6.2024-14.6.2024 Το εγώ είναι η απώτερη σου πρόκληση στη ζωή ·  πρέπει πάντοτε να το προσέχεις και να μην το αφήνεις να σπείρει τον όλεθρο. Όσο είναι απασχολημένο με το να χειρίζεται τον δικό του πόνο, ο άσπιλος σου εαυτός μπορεί να ανθίζει ελεύθερα και ν ’ακτινοβολεί, κερδίζοντας κάθε μέρα περισσότερη εσωτερική δύναμη. Ρούμι, Το μικρό βιβλίο της σοφίας του, Από τη  Marya   Mafi  , μετ. Γιάννης Δούκας, Εκδόσεις Πατάκη (2023)   Τον Φεβρουάριο του 2021 διαγνώστηκα με Ινομυαλγία, μια χρόνια συνθήκη πόνου και μόνιμης κόπωσης. Την περίοδο αυτή, τους έξι περίπου μήνες που ακολούθησαν, κατέφυγα στις θεραπευτικές ιδιότητες της τέχνης. Το Βιβλίο της Σιωπής είναι η εργασία αυτής της περιόδου. Η έκθεση παρουσιάζει σε πρωτότυπο και επαυξημένο, για τους τοίχους της Ζώγιας, μέγεθος, αποσπάσματα από το βιβλίο και γίνεται η αφορμή για μια συνομιλία ποίησης και εικαστικών ...